Blogul lui David


Nume de câini

Posted in De-a lu' David de cafter pe 14 Martie 2010

Am şi eu o căţeluşă . Care la rândul ei  a născut o altă căţeluşă . Dar am o problemă . Nu mă decid ce nume să îi pun…

Mă gândeam la Dexi . Voi , ce nume îmi recomendaţi ?

2 răspunsuri to 'Nume de câini'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Nume de câini'.

  1. itterapia said,

    Dexi de la?
    Numele trebuie sa fie relevant pentru a trasatura personala, dominanta…
    Io aveam un caine la tara si nu stiu cine i-a zis „Vadim!” :))

  2. David said,

    FOARTE TARE ! DACA EVEAM CATEL , II PUNEA SI EU ”VADIM” . UN NUME DE CATELUSA , NU STI?


Lasă un răspuns

