Blogul lui David


Magicienii au jucat pentru Haiti

Posted in Articole de cafter pe 13 Martie 2010

Agassi , Sampras , Nadal si Roger au jucat , vineri , un meci demonstrativ pentru victimile din Haiti. Perechea Sampras-Federer a castigat meciul demonstrativ, impunandu-se in fata lui Agassi si Nadal, cu scorul de 8-6 .

Meciul a fost unul extraordinar . E clar ca perechea Sampras-Federer este peste Nadal si Agassi . Ceea ce mi-a placu cel mai mult a fost faptul ca toti au avut cate un mirofon . Agassi , ,,nebun” , asa cum il stim cu totii ii spunea lui  Roger cam asa ”Nu ma lovi, Rog, nu ma lovi” in timp ce elvetianul trimitea mingi foarte puternice . Sampras a incercat sa-l imite pe Andre dar acesta ii dadea replici pe placul publicului . A fost frumos.

AGASSI: Ştii, nu eşti aşa de intimidant precum spune lumea. Nu ştiu ce e cu tine, eşti foarte… elveţian!

FEDERER: Da. sînt foarte neutru de felul meu.

AGASSI: Ştii ce cred acum toţi tinerii care se uită la noi?

SAMPRAS: Nu chiar.

AGASSI: „Cine sînt bătrînii ăştia chelioşi care schimbă mingi cu Rafa şi Roger?”

SAMPRAS: Eu încă mai am păr, tu eşti cel care seamănă cu Kojak.

AGASSI: E timpul să nu ne mai ascundem, Pete. Ar trebui să încerci şi tu!

Declaratii dupa meci :

„A fost o seară minunată, ne-am distrat foarte multe. Andre, te iubesc, să ştii că eu las şpagă mare!”
PETE SAMPRAS

„Am avut mari emoţii să revin la Indian Wells, dar a fost o onoare să încerc să ajut cum pot victimele din Haiti”
ANDRE AGASSI

P.S : O distractie totala ! 🙂

Lasă un răspuns

