Blogul lui David


Cat de frumos !

Posted in De-a lu' David de cafter pe 13 Martie 2010

4 răspunsuri to 'Cat de frumos !'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Cat de frumos !'.

  1. casatorita said,

    deci iti zic sincer ca daca nu stiam ca lady gaga e..nu o recunosteam..
    nu=mi place cum arata in clip..a slabit si nu mai seamana cu cea de dinainte..
    nu stiu..clipul oricum e varza

  2. David said,

    Mi-e imi place…

  3. ambra1nera said,

    ce naibii vedeti toti asa frumos in clipul asta? pe gaga in chiloti? pare doar o pizda ciudata, cum si este de fapt! melodia merge, dar de ascultat la radio! nu ma intelege gresit, mie-mi place muzica ei, dar clipul nu prea e in concordanta cu piesa! in fine, nu mai comentez, poate daca as fi fost barbat, cine stie, mi-ar fi placut si mie…dar stai!! asa e!! imi plac si fetele, dar in clipul asta gaga tot nu ma aprinde in niciun fel!
    Sau poate nu te refereai doar la ea, ci la intreg clipul, in ansamblul sau, sau poate comentez io prea mult la ora asta ca nici nu stiu unde ti-am gasit blogul, dar o sa-l rasfoiesc, daca tot sunt aici!! pupici

  4. casatorita said,

    ambra ai chiar dreptate..si pe mine m-a frapat mult ciudatenia clipului..nu vad legatura intre text si imaginile alea..si chestia aia cu pistoalele alea de jucarie chiar e freaky..:D:D:D


Lasă un răspuns

