Blogul lui David


Moldoveanul care si-a taiat penisul

Posted in Articole de cafter pe 12 Martie 2010

“Eu am fost mare curvar la viaţa mea. De aceea m-au părăsit ambele soţii! Eu le iubeam, dar nu puteam să mă abţin să nu merg şi pe la alte femei din sat” AHAHAHAHAHA!!!

Asa o stire fabuloasa nu am mai citit de o gramada de timp ! Deci cum?!?!

”Aveam pe una care tot mă bătea la cap, aşa că am plecat de la mine din sat în Avereşti, unde m-am angajat la vie. Dar ea a venit după mine, că ea voia să i-o trag. Atunci m-am enervat şi am vrut să oftic femeile, aşa că mi-am tăiat penisul. Să văd acum ce vor face ele fără mine”

“O avea chiar foarte mare, cât o telecomandă, cam de 25 cm. Păcat de un aşa instrument”, a povestit un coleg.”

Deci omu’ a zis : Ce dreacu maa , i-a mai dale-n pastele ma-sii de aici . Mi-o tai ca si asa o am prea mare . Ma intreb ce zice aia care umbla dupa ,,marele zmeu” .

Daca tot am adus discutia asta de curve , luati-l pe asta :

Ion a venit duminica la biserica si preotului nu i-a venit sa creada. Nu-l vazuse in viata lui pe Ion in biserica. Dupa slujba preotul l-a prins din urma si i-a zis “Ioane, ma bucur ca ai venit la slujba. Ce te-a determinat?”

Ion raspunse, “Trebuie sa fiu sincer parinte, acum ceva vreme mi-am pierdut palaria, si iubesc acea palarie. Stiu ca si Gheorghe are una fix la fel si stiu ca vine la biserica in fiecare duminica. Deasemenea stiu ca trebuie sa si-o dea jos in timpul slujbei si ca probabil o va lasa in cuierul de la intrare. Asa ca urma sa plec mai devreme si sa-i fur palaria.”

Un răspuns to 'Moldoveanul care si-a taiat penisul'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Moldoveanul care si-a taiat penisul'.

  1. bic said,

    Prin anul 2005 (parca!) au fost pe canalele de stiri doua evenimente de exceptie. Una despre un moldovean de cca. 21 de ani care era inrolat in armata si in timpul programului de instructie in poligonul de tragere a facut un „salt inainte” in locasul de tragere. Din fericire pentru natia noastra … si-a tracturat penisul … Medicii intervievati de reporterii TV spuneau ca doar un penis in erectie poate suferi o astfel de leziune. Iar moldoveanul ala de 21 de ani era foarte incantat ca a venit televiziunea sa-l intervieveze in spital.
    Iar a doua a fost despre un moldovean care in urma unui conflict domestic avut cu sotia, a urmarit-o pe aia cand a fugit la sora-sa si cu un „buzdugan” din beton cu coada de topor a „tocat” casa cumnatei. Asa „energic” a fost incat nu a lasat nici un element de tamplarie intreg. Deci nu numai ca a spart sticla de la geam, dar a distrus si lemnaria, si tencuiala … pana si tigla. Sper ca iti imaginezi ca moldoveanca cu sora-sa au evacuat zona la momentul zero … cand moldoveanu’ a desfiintat poarta de la curte. Pana si cainele cred ca a rupt lantul. Eh … a avut si moldoveanul o zi proasta … se mai intampla.
    Super stiri!


Lasă un răspuns

