Blogul lui David


Cetateanul roman…

Posted in Articole de cafter pe 10 Martie 2010

Cetateanului roman nu ii pasa de coruptia din Romania . Pe el il intereseaza doar rahatu’ lui de salariu de 10 milioane pe luna . Lucrand 12 ore . De la 6 la 19.

Cetateanul roman a crescut cu manele , printre cocalari . Prin urmare , acum cand e ”mare” a devenit un adevarat cocalar.

Cetateanul roman se lasa vrajit de o banala manea ordinara .

Cetateanul roman este constructiv . Reuseste sa faca zece copii iar mai apoi  , apare pe la TV spunand ca nu au posibilitati financiare .

Cetateanul roman are idei . Sa voteze impotriva lui Geoana doar ca sa il vada el pe Badea , Ciutacu , Gadea , Stan etc..Plangand pe la TV.

Cetateanul roman isi educa copii . Iar ei , neobrazatii , se drogheaza si lesina prin cluburi din cauza exigentei parintilor.

Deja sunt prea oripilat de cele scrise mai sus … O sa mai revin , zic.

P.S: Un fleac : Ramanem  ciuruiti in continuare !

3 răspunsuri to 'Cetateanul roman…'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Cetateanul roman…'.

  1. Profeta said,

    Eu mi-s cetatean român si sincer nu am crescut cu manele, nu am facut 10 copii ci doar unul, nu am idei constructive si nici nu-mi pasa de salariul meu de 13 milioane pe luna.Pana aci am contrazis afirmatiile tale… dar ceva zic k tine.. nu-mi pasa de coruptia din Romania, nu-mi pasa de politica romaneasca, nu ii suport pe astia de la Antena cum sporovaiesc ca gastele pe sant si totusi cu tot basescianismul de care dam dovada in ziua de azi … sunt mandra ca sunt roman… da ..aaa, am mentionat ca sunt femeie? s-ar putea sa fie din cauza asta … 😛
    Am dat peste blog intamplator.. e nou si imi plac inceputurile. Bafta!

  2. David said,

    nu am generalizat . multumesc pentru comentariu 🙂

  3. bic said,

    Cetateanul roman are idoli: salam, guta, becali (oricare dintre ei), mutu, hagi, eba s.a. Deci … are convingeri puternice. Nu-i usor de dus cu presul. Sa moara dusmani’ … Noi … cei fara idoli suntem minoritari.


Lasă un răspuns

